L’experiència més dolça, el nostre propòsit

L’experiència més dolça, el nostre propòsit

La passió és una cosa que s’ha de tenir i sentir, així com l’amor.

Nosaltres a Alemany tenim aquests sentiments. És per això ens entreguem tant, en tot el que fem.

L’experiència més dolça, el nostre propòsit

El propòsit d’oferir dolces experiències, és quelcom que s’ha de sentir a la vegada que s’ha de transmetre per part de tot l’equip. Començar una nova campanya no és cosa fàcil. Tot just tanquem l’abril, ja deixem enrere la campanya de creacions i mones de xocolata.

Ara, per tant, treballem de valent amb les novetats i nous productes de la resta de divisions. El suport extern i confiança que rebem a través de clients, o gremis, és una gran motivació per continuar fent el que fem. Principalment el Gremi de Pastisseria de Barcelona, ha comptat amb nosaltres en diferents actes i hem tingut el gran plaer de col·laborar junts.

L’opinió i comentaris dels nostres clients, però, és un dels punts més importants. Això ens ajuda a determinar tot un catàleg que desperti interès i sensacions per una campanya encara incerta. D’ells i amb ells, confeccionem una llista immensa de novetats i sabors que esperem que marquin una tendència. Començada la llista, posem fil a l’agulla a un món inacabable de productes, varietats, colors, formats, proveïdors i relacions comercials.

Un munt de portes que s’obren, i d’altres que es tanquen. L’oferta és molt amplia, però en un moment de cerca i exploració d’opcions, a Alemany prioritzem saber respondre a la pregunta de : Què volen els nostres clients?

 

Aconseguir el nostre propòsit

Aquesta tasca ja la tenim mig feta; el nostre equip comercial ha recollit i transmès perfectament totes les inquietuds de tots els nostres clients.

D’aquesta manera, es contrasten finalment amb una valoració objectiva del tancament de campanya conjunta. Així doncs, sabem el que hem de buscar, només ens falta trobar qui ens ho pugui oferir. El mercat i el gremi de pastisseria de Barcelona ofereixen moltes oportunitats, i cal saber determinar quines són les més adients per a la nostra empresa.

Les sol·licituds dels clients són infinites, però no es pot ser bo en tot. La filosofia del senyor Alemany, ja establia unes bases sòlides per garantir la qualitat. I és que, hi ha dues maneres de créixer, una, fent-te gran; i l’altra, fer-ho millor.  Sota el nostre convenciment, aquest procés de preparació de campanya es regeix sota el segon dels criteris.

 

Evolució d’Alemany

Així doncs, en aquest últim any hem fet un munt de canvis en la nostra oferta comercialHem ampliat el nombre de productes, el repertori de famílies, hem formalitzat relacions noves amb proveïdors i col·laboradors…

Alhora que hem tancat alguna finestra de les que hem gaudit durant molts anys a la trajectòria d’Alemany. Masdeu, Deleitas, Beautiful Fruits, … Són alguns dels nous col·laboradors que des d’aquest any 2017 formen part de l’experiència més dolça d’Alemany. Conjuntament amb el seu coneixement, aportarem un munt de novetats i solucions al mercat.

D’aquesta manera podrem garantir la màxima qualitat i innovació als consumidors, i una gran oferta de productes diferents.Així, en la nostra oferta es poden trobar gelats, postres, mones de xocolata, xocolata artesana,…, i cada producte inclou una gran qualitat i dedicació. Una de les fortes novetats que hem inclòs, és la incorporació de la línia de producte de la marca Frigo.

Aquesta estratègia ha estat una decisió difícil i important, atès que ens hem hagut de desmarcar en alguna línia de producte dels nostres grans col·laboradors Helados Alacant. La ferocitat del mercat, impulsa a les empreses a prendre decisions compromeses. Tot i així, en qualsevol cas, davant una posició de sinceritat i comprensió, es reforcen relacions no estrictament comercials, sinó més de caire personal.

Finalment, volem agrair-vos a tots vosaltres el suport i la confiança que ens depositeu constantment. I fer una especial menció a associacions con el Gremi de Pastissers de Barcelona per la col·laboració.