Novetats de la divisió de Gelats tradicionals a l’estil italià

Novetats de la divisió de Gelats tradicionals a l’estil italià

Un món de dolços resultats. Experiències de marketing.

Durant l’exercici 2014, vam decidir apostar per el nostre gelat més especial, el gelat tradicional d’estil italià i per això vam començar a treballar l’àrea de màrqueting i vendes.

La necessitat de millora i cerca de nous productes relacionats amb els gelats , sabors i noves experiències, també forma part del nostre adn i de la nostra filosofia com empresa especialitzada en gelats i xocolates artesanes, que com bé expliquem, “hi ha dues maneres de créixer” essent la nostra la de fer-ho millor. És per això que les novetats dels productes Alemany per aquesta propera campanya són:

  • Canvi de format del gelat il Cubo. Fins ara comercialitzàvem aquest producte en un format de 800ml, després de realitzar diferents anàlisis de mercat, il Cubo passa a ser gelat per compartir en format de 500ml.
  • Canvi de format del gelat il Piccolo. Un cas similar a l’anterior, en aquest cas l’envàs va ser reduït en 50ml de capacitat, ja que en el mercat té més acceptació. Abans tenia un capacitat de 200ml, i ara serà de 150ml.
  • Redisseny, canvi d’estructura i argumentaris de venda de catàlegs i suports comercials.
  • Estudi i anàlisis de la Copa Bambina. Les possibilitats d’aquest producte són infinites, però a Gelats Alemany volem anar més enllà, per això seguim cercant la millor opció per oferir als nostres clients.
  • Accions de notorietat de marca. S’han realitzat diferents accions per a que la marca Gelats Alemany guanyi força i presència en els productes i punts de venda, per a que sigui reconeguda com a marca del fabricant del millor gelat tradicional d’estil italià.
  • Anàlisis del mercat i plantejament de nous objectius comercials. Obrir-nos cap a territori on no comercialitzem els nostres productes és un dels objectius més ambiciosos que acompanyen aquest projecte, però sabem que tenim un bon equip per desenvolupar-los.

Avui però, encara tenim molta feina a fer i a seguir desenvolupant, però de ben segur que els canvis, per a tots aquells que gaudiu dels productes Alemany, ens ajudaran a transmetre els nostres valors i filosofia, per a que aquesta cadena de valor sigui l’experiència més dolça.