Visitar Botiga Online

Presentació

Home / Presentació

Benvingut a Alemany.

A Alemany ens dediquem professionalment a encomanar alegria omplint la vida d’experiències dolces. I ho fem en tots els sentits. Experiències cremoses, com la textura inimitable dels nostres gelats tradicionals. Experiències naturals, com els ingredients de l’hort i la granja que fem servir en les nostres receptes. Experiències autèntiques, com el cacau pur de la nostra artesania en xocolata. Experiències entranyables com les nostres tradicions, del tió de Nadal a la mona de Pasqua. Experiències quotidianes, com el petit caprici que ens ajuda a relaxar-nos un dia de feina. I experiències de confiança, una confiança que ens guanyem cada dia complint els nostres compromisos i tractant a cada client com si fos de la família.

La nostra història.

Joan Alemany va començar al 1949 a elaborar xocolates i mones de pasqua a la seva pastisseria de Malgrat de Mar.

Joan Alemany va començar al 1949 a elaborar xocolates i mones de pasqua a la seva pastisseria de Malgrat de Mar. Seguint amb la tradició, al nostre taller de xocolata, dissenyem i confeccionem models exclusius amb les millors cobertures, per a professionals de la pastisseria. A l’obrador de gelats, utilitzem matèries primeres de qualitat per la elaboració de gelats tradicionals estil italià, que seguim decorant a espàtula, tal i com va aprendre Joan Alemany fa 60 anys.

La constant innovació i especialització ha permès que Alemany SA també tingui un lloc en el mercat HORECA amb els vasets de gelat per a col·lectivitats, elaborats amb tecnologia de nova generació que permet optimitzar el cost de producció i fer-lo molt competitiu.

Missió, visió i valors:

Alemany SA, amb 60 anys de tradició, ha estat sempre fidel als principis del seu fundador: “hi ha dues maneres de créixer : una, fer-te gran; l’altra, fer-ho millor “. Creixem millorant cada dia. Aquesta és la nostra filosofia.

 

hi ha dues maneres de créixer : una, fer-te gran; l’altra, fer-ho millor.
Creixem millorant cada dia. Aquesta és la nostra filosofia.

Els atributs conceptuals que diferencien a Alemany són, el tenir i fer viure experiències, són la dolçor de les seves postres i una manera de fer propera i especial, l’elaboració artesana, la manera de tractar, escoltar i atendre als nostres clients, el creixement, la preocupació per les persones, l’esforç i el treball per oferir sempre el millor,… per això, t’oferim l’experiència més dolça.

  • Antenció al client

    Destinem tots els recursos personals per a no perdre el contacte amb el client. Les relacions personals són el nostre primer objectiu.

  • Innovadors

    Inquiets i atents a les evolucions del mercat. Analitzem les tendència per a oferir la millor proposta al nostre client.

  • Experiència gelatera

    Més de 70 anys dedicats a la fabricació i elaboració propia. Una història de 4 generacions conservant les receptes més tradicionals.

  • Familiar

    Anècdotes de besavis i relacions i trajectòries laborals de més de 30 anys. Som un gran equip!

  • Trasnport

    Amb una flota pròpia de camions equipats amb plaques frigorífiques, garantim la màxima qualitat del nostres productes i serveis.

  • Especialistes

    4 divisions professionals amb un objectiu comú per cercar l’excel·lència en qualitat de producte i servei.

Elaboració pròpia

Procés d’elaboració del gelat tradicional a l’estil italià.

Descobreix l’inici del teu moment dolç de cada dia.

T’expliquem els secrets de la xocolata.

Responsabilitat social corporativa (RSC):

Experiències que ens fan grans

A Alemany ens comprometem a actuar de forma responsable per ser útils en la nostra societat.

A més d’endolcir la vida de milers de persones, les nostres activitats i les nostres relacions socials busquen ser útils més enllà de la nostra activitat comercial, per això al llarg de l’any desenvolupem diverses activitats en aquest sentit, entre d’altres col.laborem amb el Banc de sangBanc dels aliments Pallassos sense fronteres.

Entreguem a beneficència totes les mones i figures de xocolata que no puguin ser venudes.

Marta Subirana

Marta Subirana

ATENCIÓ AL CLIENT
Maria Turró

Maria Turró

Atenció al client
Jordi Mercader

Jordi Mercader

Atenció al client
Dolors Comas

Dolors Comas

Atenció al client

També et pot interessar.